25.10.2022 -

Woodlyn puupohjaiset ruokapakkaukset osaksi Meira Novan valikoimaa

Suomen johtavien foodservice-tukkujen joukkoon lukeutuva Meira Nova Oy ottaa Woodlyn puumuovipakkaukset osaksi valikoimaansa. Innovatiivinen Woodly®-pakkaus leipätuotteita varten on valmistettu hiilineutraalista ja puupohjaisesta Woodly®-materiaalista. Ekologisen Woodly®-pakkauksen tunnistaa Woodlyn logosta.

Kierrätettävästä Woodly®-materiaalista valmistetut Woodly®-pakkaukset ovat Meira Novalle tärkeä askel kohti entistä vastuullisempaa ja ekologisempaa tuotevalikoimaa. Woodlyn puupohjainen materiaali säilyttää vitriinissä myytävien leipätuotteiden tuoreuden pidempään ja vähentää ruokahävikkiä.”Olemme innoissamme yhteistyöstä ja siitä, että saamme Woodlyn puupohjaiset pakkaukset osaksi Meira Novan kasvavaa valikoimaa”, sanoo Meira Novan ryhmäpäällikkö Suvi Rainevaara.

Woodlyn ja Meira Novan yhteistyön keskiössä on perinteisten muovien käytön vähentäminen. Uusiutuvasta materiaalista valmistettu ympäristöystävällinen Woodly®-pakkaus on ainutlaatuinen ratkaisu, jonka avulla Meira Nova voi tarjota asiakkailleen uudenlaisen pakkausvaihtoehdon

“On upeaa päästä aloittamaan yhteistyö Meira Novan kanssa. Yhtiön 30 vuoden kokemus ja Woodlyn ainutlaatuinen pakkausmateriaali takaavat onnistuneen kumppanuuden. Haluamme olla auttamassa Meira Novan asiakkaita kohti vastuullisempaa kuluttamista ja ruokahävikin vähentämistä,” kommentoi Woodlyn toimitusjohtaja Jaakko Kaminen.

Lisätietoja antavat:

Suvi Rainevaara, hankintapäällikkö. Meira Nova Oy, 010 76 86 631
suvi.rainevaara@meiranova.fi

Jaakko Kaminen, toimitusjohtaja, Woodly Oy, 040 590 0035
jaakko.kaminen@woodly.com

Woodly Oy on suomalainen materiaaliteknologiaa kehittävä yhtiö, jonka kaupallinen tuote on uudenlainen puuselluloosaan perustuva muovi – Woodly®. Tuotteena Woodly on granulaattimuotoinen muovirae, jota käytetään muoviteollisuuden raaka-aineena. Ominaisuuksiltaan Woodly® vastaa tavanomaisia fossiilisia muoveja, mutta on hiilineutraali ja kierrätettävä. Woodly-materiaalia voidaan turvallisesti käyttää myös elintarvikkeiden pakkaamiseen ja siitä voidaan valmistaa pakkausten lisäksi tuotteita myös muihin käyttötarkoituksiin. www.woodly.com

Meira Nova on Suomen johtavia foodservice-alan tukkukauppoja, jonka tuotteilla asiakkaat voivat tuottaa herkullisia ja laadukkaita ruokaelämyksiä. Meira Nova tarjoaa alan parhaan valikoiman ja ylivoimaisen toimitusvarmuuden. Yhtiö palvelee 190 ammattilaisen voimin ravintoloita, hotelleja, henkilöstöravintoloita ja suurkeittiöitä kaikkialla Suomessa. Meira Novan tavoite on olla asiakkaiden luotettavin kumppani joka päivä. www.meiranova.fi