30.06.2023 -

Yökerho Kaijakka ottaa käyttöön Woodlyn uudelleenkäytettävät juomalasit

Woodly ja tamperelainen karaokebaari- ja yökerho Kaijakka aloittavat yhteistyön, jonka tavoitteena on edistää vastuullisuutta ravintola-alalla. Tamperelaisen yöelämän kestosuosikki Kaijakka ottaa käyttöön Woodly®-materiaalista valmistetut uudelleenkäytettävät juomalasit korvaamaan perinteiset muovilasit.

Karaokebaari Kaijakka haluaa lisätä uudelleenkäytettävyyttä ja samalla tukea ympäristövastuullisuutta Woodlyn puupohjaisen, kierrätettävän ja hiilineutraalin materiaalin avulla. Yhteistyössä Woodlyn kanssa Kaijakka pyrkii edistämään kestäviä käytäntöjä ravintolalalle.

”Yhteistyö Kaijakan kanssa on hieno osoitus siitä, että myös ravintola-alaa voi viedä vastuullisempaan suuntaan uusien muovimateriaalien avulla”, sanoo Woodlyn toimitusjohtaja Jaakko Kaminen

Kaijakka tarjoaa asiakkailleen viihdettä vuoden ympäri erilaisten tapahtumien ja konserttien muodossa. Nyt myös vastuullisuus on osana Kaijakan tarjoamaa kokemusta.

”Woodlyn uudelleen käytettävien lasit ovat osaltamme askel kohti vastuullisempaa yökerhokulttuuria“, kertoo SKA-Ravintolat Oy:n hallituksen puheenjohtaja Kimmo Sirviö

Woodlyn uudelleenkäytettävien juomalasien avulla Kaijakka sitoutuu vähentämään perinteisten muovien käyttöä.

Lisätietoja antavat:

Jaakko Kaminen, toimitusjohtaja, Woodly Oy, +358 (0)40 590 0035